Refund Policy GR

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

 

Υπαναχώρηση

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την υποβολή της παραγγελίας σας, χωρίς να μας γνωστοποιήσετε τον λόγο της απόφασής σας. Αν ασκήσετε το εν λόγω δικαίωμά σας με έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή ή με σταθερό μέσο, κατά την έννοια του Νόμου, για την επέλευση των αποτελεσμάτων της υπαναχώρησης, πρέπει να αποστείλετε το σχετικό έγγραφο πριν λήξει η προθεσμία των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.

Επιστροφή Προϊόντων

Έχετε ομοίως το δικαίωμα να επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή, το προϊόν που παραλάβατε. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει ανοιχθεί, να μη φέρει αλλοιώσεις, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες και τα λοιπά διακριτικά του καρτελάκια, να εμπεριέχεται στην αρχική του συσκευασία και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Διαφορετικά η επιστροφή του προϊόντος δεν μπορεί να γίνει δεκτή.

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το σχετικό έντυπο (δελτίο επιστροφής) https://godlike.gr/return-slip-gr/ που παραλάβατε μαζί με το προϊόν και την απόδειξη λιανικής πώλησης/τιμολόγιο.

Τα στοιχεία και η διεύθυνση επιστροφής του προϊόντος είναι:

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Β.ΗΠΕΙΡΟΥ 47A

ΠΟΛΗ: ΑΡΤΑ

Τ.Κ.: 47131

ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 6988384561

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να επιστρέψετε το προϊόν, και αναλυτικά:

Σε περίπτωση αγοράς με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας για το ποσό που αντιστοιχεί στο προς επιστροφή προϊόν.

Σε περίπτωση αντικαταβολής ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, η εταιρεία μας θα καταθέσει το χρηματικό ποσό σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου παραλάβουμε το προϊόν ή μέχρις ότου παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω το προϊόν (όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο) και ολοκληρωθεί ο έλεγχος του επιστραφέντος.

Η επιστροφή του προιόντος γίνεται με επιβάρυνσή σας και με μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας, ενώ οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά εσάς.

 

Αντίθετα, εφ’ όσον η επιστροφή/αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος ή έλλειψης σμφωνημένης ιδιότητάς του τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν εμάς.